Е-послуги впровадять для переселенців та мешканців ОРДЛО

ВПО та громадяни України на тимчасово окупованих територіях отримають доступ до державних електронних сервісів

Мінреінтеграції планує впровадити державні електронні послуги для внутрішньо переміщених осіб. Про це передає Луганська обласна державна адміністрація.

Повідомляється, що основна мета - доступ внутрішньо переміщених осіб та громадян України, що вимушені жити в умовах тимчасової окупації Росією територій України, до всіх державних електронних послуг. Також впровадження цифрових технологій має сприяти розвитку ефективності роботи самого міністерства. Так, у міністерстві планують першими запровадити у центральному органі виконавчої влади управління на основі даних data driven decision-making.

"Ми хочемо, аби півтора мільйони внутрішньо переміщених осіб та кілька мільйонів громадян України на тимчасово окупованих територіях – Донецькій, Луганській областях і у Криму та на прилеглих до ТОТ регіонах мали швидкий та зручний доступ до державних електронних сервісів, могли безперешкодно ними користуватись, зокрема отримувати онлайн електроні довідки про статус ВПО, подавати заяву на адресну допомогу", – зазначив заступник міністра з питань реінтеграції ТОТ України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Снавер Сейтхалілєв.

Повідомляється, що передбачена інтеграція з порталом державних послуг "Дія" та впровадження інструментів електронної демократії.

Також в ОДА нагадали, що Мінреінтеграції планує створити сервісні зони на КПВВ, після переведення їх на баланс державного підприємства "Реінтеграція та відновлення", які планується облаштувати цифровою інфраструктурою: підключити wi-fi, покращити покриття 3G/4G, встановити систему контролю та відеоспостереження.  А для жителів тимчасово окупованих територій готується можливість проходити смарт ідентифікацію онлайн та отримувати кваліфікований електронний підпис на КПВВ.

Як повідомлялося, експерти оцінили пропозицію влади щодо особливого економічного статусу для Донбасу.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.